Co sądzisz o moim blogu?

niedziela, 6 stycznia 2013

weekend

No c wczoraj nic nie napisałam za co bardzo przepraszam.
Byłam wczoraj na treningu jak zwykle i nie było zbyt dobrze bo konie są rozleniwione po świętach i nie wykazują żadnej chęci do pracy :/ (Nie żebym ja miała ochotę iść do szkoły).
W każdym razie,po treningu wróciłam do domu i sie trochę pouczyłam geografii.

A to są wyniki mojej nauki


Dla ludzi którzy mogą sie nie domyślić z moich wypocin,to jest Adam Levine,wokalista maroon5. Którego z reszta kupiłam 3 płyty na zakupach na które poszłam po skończeniu nauki.

Na zakupach również wpadłam do Tally Weijl i kupiłam 2 pary jeansów,2 pary koszul(jedna w kratek,druga jeansowa) i bluzkę. Już właściwie wychodząc z centrum handlowego tata zaciągnął mnie to Hilfigera. Nie za bardzo przepadam za ta firma bo chociaż ma ładne rzeczy to ma naprawdę KOSMICZNE ceny. Chodząc po sklepie i czekając na to żeby tata się zdecydował która kurta na nim najlepiej leży( ale baba z tego mojego taty :D),Natknęłam sie na moja wymarzona kurtkę baseballową. Przymierzenie nic nie kosztuje, wiec zdjęłam ją z wieszaka i przymierzyłam. Leżała bardzo dobrze i ładnie w niej wyglądałam wiec pokazałam sie w niej tacie. O stwierdził że wyglądam "bombowo", ja sie skrzywiłam jak zobaczyłam cenę i powtórzyłam ja tacie.Przekonana że na pewno mi jej nie kupi, poszłam ją odwiesić ale mój tata stwierdził"na twoim miejscu nie wieszałbym jej z powrotem" i posłał mi takie znaczące spojrzenie hahahah. No i tak stałam sie posiadaczką tej ładniutkiej kurtki.

Kurtka razem z koszulą i spodniami z Tally weijl
w takim outfit'cie wybieram sie dzisiaj do znajomych :D

6 komentarzy:

  1. Super kurtka 8.8 Gdzie i za ile ją kupiłaś, bo uwielbiam tę markę :D I mam chyba taką samą obudowę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. po raz kolejny sie przekonalam, ze twoj tata lubi zakupy : D
    a ile kosztowala?

    OdpowiedzUsuń
  3. Haroldowa-kurtka kupiona w sklepie hilfiger w galerii Mokotów w Warszawie a co do ceny to napisze cię w emailu

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to Twoj tata powiedzial baseballowka jest serio bombowa :D swietnie w niej wygladasz. Czy planujesz jeszcze krecic filmiki czy juz to pewne ,ze przestala? Moze bd wrzucac je na bliga jako prywatne? : )

    OdpowiedzUsuń
  5. przestałam juz kręcic,za to prowadzę bloga i mam twittera

    OdpowiedzUsuń