Co sądzisz o moim blogu?

poniedziałek, 7 stycznia 2013

Testy vol.2

Dzisiaj kolejne testy przede mną ,dzisiaj będę pisać testy z angielskiego: reading i listening.Po południu mam test listening z francuskiego.teraz mamy godzinę wolnego przed testem i mamy powtarzać materiał ale wszyscy grają na iphonach i platkuja a ja siedzę na ipadziei po raz setny sprawdzam twittera,facebooka i bloga,bardzo kreatywne...

dwa testy z angielskiego były całkiem łatwe chociaż na drugim sie trochę zestresowałam bo było bardzo dużo do napisania i mało czasu,na szczęście się sprężyłam i wyrobiłam sie ze wszystkim.
trochę gorzej było z francuskim bo nie wiedziałam co powiedziała babka w ostatnich 2 zadaniach i wypełniłam je trochę na czuja :/

2 komentarze:

  1. Powodzenia z testami ;) Zapraszam do mnie:http://slodkawisienka43.blogspot.com/ do koemntowania , czytania i obserwowania !
    PS.Obserwuję !
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia! W którymś filmiku wspomnialas ze zbierasz czapraki eskadrona , zrób jakis filmik i pokaz swoje rzeczy jezdzieckie taki " horse tack TAG " albo zrób jakis filmik z dnia w stajni pokaz swojego konia itd :) jeszcze raz powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń